Вже не перший рік представники сторони роботодавців в Правлінні Фонду соціального страхування України наполягали на розробці та впровадженні системи електронного обліку листків непрацездатності.

03 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України прийнята Постанова №159 «Про особливості ведення Електронного реєстру листків непрацездатності до забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров'я з Електронним реєстром листків непрацездатності», (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-osoblivosti-vedennya-elektronno-a159) згідно якої з 1 квітня поточного року планується перехід на електронні лікарняні, що має забезпечити економію коштів роботодавців та їх внесків до соціального страхування.

Спочатку, облік лікарняних в електронному вигляді буде здійснюватись фактично в тестовому режимі, адже до Електронного реєстру не буде направлятись інформація про суму допомоги, що нарахована на підставі листка непрацездатності, в тому числі суму оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, та відомості про їх виплату. Також, поки не передбачається внесення до Реєстру інформації про порушення встановленого порядку видачі та продовження листка непрацездатності за результатами перевірки обґрунтованості його видачі та продовження.

Роботодавці в цілому схвалюють ініціативу щодо запуску Електронного реєстру лікарняних. Однак наполягають на необхідності його доопрацювання з метою введення упереджувальних заходів та механізмів обліку лікарняних при фінансуванні Фондом соціального страхування витрат на цей напрямок.

Шаблон сайта скачали с JooMix.org